Arbetsgivaralliansen söker en administratör med servicekänsla

Tycker du om att arbeta med administration, gillar du ordning och reda och orädd att hugga i där det behövs? Då kan det vara du som är vår nya stjärna!

Administratör Arbetsgivaralliansen 

Som administratör hos Arbetsgivaralliansen kommer du primärt att ansvara för vår kursadministration med allt från lokalbokning, deltagaranmälningar till bekräftelser.

I rollen ingår även medlemsadministration, vara kontaktperson i frågor som rör våra lokaler och telefoni samt att se till att kontoret är trivsamt och snyggt.

För att trivas i rollen tror vi att du är strukturerad, effektiv och serviceinriktad. Att du tycker om när ingen dag är den andra lik och att ha mycket kontakt med människor.

Du erbjuds

Du erbjuds en bred och omväxlande roll där arbetet omfattar olika kontaktytor och uppgifter. Du kommer ha en viktig funktion i en modern organisation med härliga kollegor. Tjänsten är förlagd till trevliga lokaler på Kungsholmen!

Kvalifikationer

  • Tidigare erfarenhet av liknande arbete.
  • Flytande i tal och skrift, svenska och engelska.
  • Tekniska färdigheter i Office 365.

Profil

  • Erfaren administratör.
  • Strukturerad och noggrann.
  • Trivas att arbeta i ett mindre team och inte rädd att hugga i.

Meriterande

  • Tidigare arbetat i en idéburen organisation.
  • Erfarenhet av kursadministration, medlemsregister och Episerver.

Anställningsvillkor

Anställningsform: tillsvidareanställning.
Omfattning: 100%.
Tillträde: snarast möjligt eller enligt överenskommelse.
Lönebeskrivning: enligt överenskommelse.
Ort: Kungsholmen i Stockholm.

Ytterligare information och ansökan

För ytterligare information om den aktuella tjänsten kontakta:
Förbundsdirektör Hans-Göran Elo per mejl hansgoran.elo@arbetsgivaralliansen.se eller tfn. 08-545 912 12.

Välkommen med din ansökan till ansokan@arbetsgivaralliansen.se, senast den 30 november 2022. Intervjuer sker löpande.